Ingin Memiliki Barangan di Blog Mistikism?

Saya ada menerima tempahan untuk barangan yang tertera di blog Mistikism ini. Jika anda berhasrat untuk memilikinya dalam bentuk cincin, loket, etc. Permaharan boleh dibuat melalui email kepada saya di bawah.

Jika ada sebarang pertanyaan tentang apa yang tertera di blog ini, hubungi saya di
- mistikism@yahoo.com (Fad)

Thursday, January 6, 2011

Gemunggal Vs Kelor


 Gambar dua di atas ni, adalah Gemunggal/Gemunggar ada juga yang memanggil ia Kelor!! Macam mana? Saya pun tak tahu. Penat  saya mahu bahaskan. Jelas bahawa rona yang terdapat di dua gambar di atas jauh berbeza dengan dua gambar dibawah, iaitu Kelor.

Pada mereka yang arif, sila email kepada saya.. Terangkan pada saya apa yang sama? ataupun Serupa? PLS!!! Kerana ada yang mengatakan pada saya, kedua-duanya sama. I don't think so. Tgk je lah.. Beza!! :)